در طول سال گذشته، تقاضا برای استفاده از سرویس‌های VPN در فدراسیون روسیه افزایش یافته است. بر اساس اطلاعات آژانس GlobalWebIndex، از هر سه شهروند روسیه یک نفر از چنین برنامه‌ای برای دور زدن انسداد جغرافیایی و دسترسی به محتوای مورد نظر و همچنین حفظ حریم خصوصی خود در هنگام گشت و گذار در اینترنت استفاده می‌کند. نه تنها یک VPN رایگان در هند به این کار کمک می‌کند، بلکه سایر سروس‌های به همان اندازه پرطرفدار و اثبات شده نیز به شما کمک می‌کنند.

Cyber ​​Ghost VPN

یکی از بهترین سرویس‌ها برای کاربرانی که نیاز به دسترسی به سایت‌های انگلیسی زبان دارند. نقاط اتصال در سرتاسر جهان واقع شده‌اند که دور زدن انسداد منطقه‌ای و استفاده از محتوای خارجی بدون محدودیت را آسان و سریع می‌کند.

از مزایای سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. بیش از 7200 سرور در کشورهای مختلف جهان وجود دارد.

2. سرورهای مجزایی ایجاد شده است که می‌توان از آنها برای استریمینگ استفاده کرد.

3. امنیت بالا هنگام اتصال به Wi-Fi عمومی.

4. با استفاده از یک حساب کاربری می‌توانید همزمان تا 7 ابزارک را متصل کنید.

5. سرویس گزارش‌های اطلاعات افراد را نگه نمی‌دارد.

آخرین نکته به ویژه مهم است، زیرا برنامه اطلاعات کاربر را جمع‌آوری یا ذخیره نمی‌کند. بر این اساس، خطر سرقت اطلاعات کاهش می‌یابد.

HideMy.Name 

این یک سرویس رایگان است که رابط روسی زبان دارد که به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی تنظیمات یک VPN رایگان را پیمایش کنید. یک پروکسی ناشناس دارد که برای مرورگرها کار می‌کند. با استفاده از اشتراک رایگان می‌توانید با پشتیبانی فنی و ترافیک در 2 گیگابایت ماهانه ارتباط برقرار کنید.

مزایای برنامه:

1. بیش از 1400 سرور در 55 کشور کار می‌کنند.

2. حداکثر 5 دستگاه را می‌توان به طور همزمان متصل کرد.

3. از OpenVPN پشتیبانی می‌کند.

4. یک پروتکل برای دستگاه‌های تلفن همراه وجود دارد.

اما مهم است که به خاطر داشته باشید که قطعی اتصال ممکن است هر از گاهی رخ دهد.

PureVPN

یکی از ویژگی‌های متمایز این سرویس وجود تونل Split- است. این گزینه به ایجاد تنظیمات فردی برای پارامترهای خاص کمک می‌کند. این برنامه به زبان روسی کار می‌کند. اگر نیاز به قطع فوری دارید، می‌توانید از دکمه خاموش کردن سریع استفاده کنید.

کسانی که به دنبال بهترین سرویس هستند، به نسخه آزمایشی Astrill VPN نیز توجه کنند.