نیاز به استفاده از اتصالات رمزگذاری شده ایمن هر سال در حال افزایش است. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران به دنبال بهترین VPN رایگان برای تلفن با سرعت بالای انتقال داده و سرورهای زیاد هستند. چنین سرویسی مشکل ناشناس ماندن در شبکه و حفظ محرمانگی داده‌ها را کاملاً حل می‌کند.

بهترین VPN رایگان برای گوشی‌های هوشمند کدام است؟

اعتقاد بر این است که VPN های رایگان با پروتکل OpenVPN بهترین سرویس‌ها هستند. امروزه این سرویس‌ها پرطرفدارترین هستند، زیرا به دلیل ایمنی و قابلیت اطمینان بالا مشهور شده‌اند. پروتکل به طور کیفی از ارتباط بین مشتری و سرور پشتیبانی می‌کند و یک «تونل امن» ایجاد می‌کند.

هنگام انتخاب بهترین VPN پولی برای اندروید با این نوع پروتکل، کاربر باید علاوه بر آن با محدودیت‌های اعمال شده توسط سرویس‌های رایگان آشنا شود. برخی از آنها ممکن است محدودیتی در زمان استفاده یا میزان انتقال داده داشته باشند.

با این حال، هنگام انتخاب یک سرویس VPN رایگان، باید در دسترس بودن سرور، سرعت اتصال، ثبت داده‌ها، پروتکل‌های امنیتی و محدودیت‌ها را در نظر بگیرید. با انتخاب سرویسی که تمام الزامات لازم را داشته باشد، مشتری قادر خواهد بود یک اتصال امن و ناشناس به اینترنت داشته باشد.

چگونه یک VPN رایگان با کیفیت انتخاب کنیم؟

انتخاب یک سرویس VPN خوب رایگان می‌تواند یک کار دشوار باشد زیرا گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد. با این حال، رعایت چند الزام به شما کمک می‌کند تا گزینه مناسب را انتخاب کنید.

کسانی که به دنبال یافتن VPN رایگان برای MacBook به جای تلفن هوشمند هستند، باید سیاست حفظ حریم خصوصی ارائه دهنده را بررسی کنند. مهم است که مطمئن شوید گزارش‌های فعالیت کاربر را ذخیره نمی‌کند و اطلاعات را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی‌گذارد.

همچنین باید به سرعت و پایداری اتصال توجه کنید. و آخرین چیزی که باید بدانید سرورهای موجود و مکان و موقعیت آنها است. هر چه تعداد سرور و تنوع کشورها بیشتر باشد، برای دور زدن انسداد جغرافیایی بهتر است.