تغییر مکان رایگان VPN به پنهان کردن مکان واقعی کاربر اینترنت کمک می‌کند. این گزینه برای افرادی که می‌خواهند از انسداد جغرافیایی عبور کنند و به محتوای ممنوعه دسترسی پیدا کنند ضروری است. اصل عملکرد چنین سرویسی ساده است: هنگام اتصال، آدرس IP واقعی با یک آدرس مجازی جایگزین می‌شود و اطلاعات شخصی فرد را پنهان می‌کند.

بهترین فیلتر شکن VPN رایگان برای استفاده کدام است؟

برای مخفی کردن مؤثر موقعیت مکانی واقعی و تغییر آدرس IP خود، می‌توانید از اتصال رایگان VPN استفاده کنید. امروز برنامه‌های زیادی وجود دارد، اما در میان انواع برنامه‌ها، باید به سرویس‌های زیر توجه کرد:

1- iTop VPN. یکی از سرویس‌های پیشرو برای تغییر مکان. به مشتریان طیف گسترده‌ای از ابزارها ارائه می‌شود که امکان می‌دهد گشت و گذار راحت و ایمن در اینترنت را داشته و داده‌های شخصی را پنهان کنند. رمزگذاری داده‌ها با استفاده از بهترین الگوریتم‌های آزمایش شده اتفاق می‌افتد. اطلاعات مشتری با اشخاص ثالث یا سازمان‌های بیگانه به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

2- CyberGhost. یک برنامه به همان اندازه معروف که به طور خاص برای رایانه شخصی طراحی شده است. سازنده رومانیایی برنامه رایگان VPN (طرح‌های پولی نیز وجود دارد) را بر اساس آخرین فناوری و الگوریتم رمزگذاری ایجاد کرده است. نسخه درجه یک برای حفظ عملکرد بالا طراحی شده است. امروزه سرویس‌های آن در 89 کشور جهان فعالیت می‌کنند. یک حساب کاربری می‌تواند تا 7 دستگاه را به طور همزمان متصل کند.

3- IPVanish. برنامه‌ای موثر که می‌تواند مکان کاربر را تغییر دهد، صرف نظر از اینکه از کدام شبکه Wi-Fi استفاده می‌شود: عمومی یا خصوصی. منوی آن در سطحی ساده برای درک و قابل دسترس توسعه یافته است که استفاده راحت از برنامه را برای هر سطحی از کاربران رایانه شخصی تضمین می‌کند.

استفاده از یک سرویس VPN موثر و از همه مهمتر آزمایش شده، پنهان سازی مطمئن و سریع مکان واقعی را تضمین می‌کند. در عین حال، اطلاعات مشتری کاملاً محرمانه باقی می‌ماند.