اکثر کاربران از سراسر جهان از مرورگر Chromeبرای کار در اینترنت استفاده می‌کنند. برای محافظت از داده‌های شخصی خود و همچنین در صورت نیاز به دور زدن انسدادهای جغرافیایی، باید یک پروکسی VPNرایگان برای Google Chromeانتخاب کنید.

برای صرفه جویی در وقت کاربران، فهرستی از برنامه‌های تأیید شده انتخاب شد که نتایج موثری را در فرآیند تست نشان دادند و از نظر پارامترهای فنی برای مرورگر Chromeمناسب هستند.

کدام VPN رایگان را برای Google Chrome انتخاب کنیم؟

قبل از تصمیم‌گیری نهایی، صلاح است که فهرستی از بهترین نرم افزارهای VPNمناسب برای Chromeرا بررسی کنید. برای انتخاب درست باید به ویژگی‌های مشخصه هر برنامه توجه کنید.

ExpressVPN

علیرغم اینکه این برنامه بصورت مشروط رایگان می‌باشد، به مشتریان بازگشت وجه را طی 30 روز تضمین می‌کند. از ویژگی‌های کلیدی این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- بهره برداری از ابزار مکانی در 95 کشور.

2- رمزنگاری 256 بیتی اطلاعات شخصی.

3- قابل استفاده رایگان برای استریمینگ.

4- پشتیبانی شبانه روزی.

برای استفاده از این برنامه کافی است چند ثانیه برای نصب افزونه در Chromeصرف کنید.

CyberGhost

این بهترین VPNرایگان برای Chromeاست که بدون ثبت نام قابل استفاده است. مزیت اصلی آن اتصال سریع و نگهداری حالت پرسرعت است. مزایای اصلی سرویس به شرح ذیل است:

1- نداشتن محدودیت در سرعت و مکان در نسخه رایگان.

2- پشتیبانی شبانه روزی از مشتری از طریق چت.

3- بهره برداری از برنامه‌ها در 8 کشور.

4- حفاظت از داده‌های شخصی از طریق بهترین الگوریتم‌های رمزنگاری.

این نرم افزار نه تنها به باز کردن دسترسی به سایت‌های ممنوعه کمک می‌کند، بلکه یک مسدود کننده اضافی بدافزار نیز دارد.

Hotspot Shield

VPNرایگان برای Chromeبه عنوان یک افزونه. هنگام استفاده از نسخه رایگان، سقف مصرف روزانه 500 مگابایت ارائه می‌شود. داده‌ها با استفاده از یک الگوریتم 256 بیتی رمزگذاری ‌می‌شوند.