در چند سال گذشته، خصوصی نگه داشتن اطلاعات برای ساکنان کشورهای اروپایی دشوارتر شده است. برخی از کاربران ترجیح می‌دهند از یک ژنراتور VPNبه صورت رایگان جهت کمک به رفع انسداد دسترسی به محتوای ممنوعه استفاده کنند. در آلمان، چنین نرم افزارها در میان ساکنان این کشور و گردشگران پرطرفدار شده است. چند برنامه پرطرفدار و رایج که نتایج بالایی هنگام آزمایش نشان داده است به شرح معرفی می‌شود.

کدام VPN رایگان برای آلمان مناسب است؟

در آلمان یکی از موثرترین قوانین در مورد حفاظت از داده‌های شخصی تدوین شده است. این قانون باید با استانداردهای پذیرفته شده اروپایی مطابقت داشته باشد، بنابراین سرویس‌های مسئول با مسئولیت تمام اطلاعات مربوط به هر فرد را کنترل و جمع آوری می‌کنند. به همین دلیل، استفاده از VPNبرای خصوصی نگه داشتن اطلاعات شخصی اهمیت بسیار دارد.

نرم افزارهای پرطرفدار شامل برنامه‌های زیر است:

1-ExpressVPN، یک VPNرایگان با درجه ویژه و پرمیوم است که بازگشت وجه را طی 30 روز تضمین می‌کند. از آنجایی که پایگاه برنامه‌نویسان در جزایر بریتانیا واقع شده است، می‌توانید روی جریان سریع داده‌ها، از جمله بازی‌های آنلاین، حساب کنید.

2-Surfshark، یک VPNرایگان آلمانی است که به شما امکان می‌دهد چند دستگاه را همزمان وصل کنید. چند پروتکل با رمزگذاری ایمن استفاده می‌شود. علاوه بر این، یک مسدود کننده داخلی تبلیغات ناخواسته وجود دارد که شرایط راحتی را برای گشت و گذار در اینترنت ایجاد می‌کند. برای حذف محدودیت‌ها می‌توانید برای اشتراک پولی ثبت نام کنید.

3- NordVPN، از آنجایی که این برنامه در کشور پاناما ثبت شده است، تابع استانداردهای اروپایی نمی‌باشد. به همین دلیل، کاربران می‌توانند روی ذخیره ایمن و کارآمد داده‌های شخصی حساب کنند. حفاظت اضافی DNSدر برابر نشت داده‌ها نیز وجود دارد.

نرم افزارهای VPNمعرفی شده اتصال پرسرعت و بدون وقفه را حتی در صورت استفاده از نسخه رایگان ارائه می‌دهد. اما عمدتا برای مدت کوتاه گشت و گذار در اینترنت مناسب است.