اتصالات شبکه مجازی (VPN) هر سال به رشد خود ادامه می دهد و جای تعجب نیست. VPN نه تنها شما را به صورت آنلاین ایمن نگه می دارد، بلکه به شما امکان می دهد محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید و ناشناس ماندن خود را حفظ کنید . اگر از iPhone یا iPad استفاده می کنید ، امروز خوش شانس هستید، ما بهترین انتخاب های رایگان VPN را برای دستگاه های شما در سال 2023 بررسی می کنیم .

  1. چرا به VPNنیاز دارید ؟

قبل از شروع انتخاب بهترین برنامه VPN رایگان برای iPad، تصمیم بگیرید که چرا آن را می خواهید. آیا می خواهید از داده های خصوصی خود در شبکه های Wi-Fi عمومی محافظت کنید ؟ یا شاید می خواهید به محتوایی دسترسی پیدا کنید که می خواهید در دید شما غیر قابل دسترس باشد؟ درک خلق و خوی خود به شما کمک می کند VPN مناسب خود را انتخاب کنید.

2. به منابع رسمی تکیه کنید.

امن ترین راه برای انتخاب یک VPN رایگان برای iPhone یا iPad خود، دانلود آن از فروشگاه رسمی App است. این تضمین می کند که برنامه ای را دریافت کنید که بررسی های امنیتی اپل را گذرانده است .

3. ناشناس بودن داده های شما.

به سیاست حفظ حریم خصوصی سرویس VPN توجه کنید. مطمئن شوید که اطلاعات شخصی شما را جمع آوری یا به اشتراک نمی گذارد. امنیت و حریم خصوصی شما مهم است.

4. امنیت و پروتکل ها.

بررسی کنید که چه پروتکل های رمزگذاری توسط ارائه دهندگان VPN که انتخاب کرده اید استفاده می شود . خدمات VPN قابل اعتماد رمزگذاری قوی را برای محافظت از داده های شما در برابر دسترسی غیرمجاز ارائه می دهد .

5. محدودیت های استفاده.

دانلود VPN رایگان در آیفون همیشه بهترین راه حل نیست. معمولاً یک VPN رایگان intemet نمی‌تواند سرعت، امنیت و سرورهای تأیید شده خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. یکی از این نکات همیشه گم شده است، پس در انتخاب آن دقت کنید.

6. چند گزینه را امتحان کنید.

هیچ چیز مانع از آن نمی شود که چند سرویس VPN مختلف را قبل از انتخاب یکی که بیشتر دوست دارید امتحان کنید. بسیاری از آنها نسخه های آزمایشی را به آنها ارائه می دهند که به شما امکان می دهد قبل از انتخاب ویندوز، توانایی های آنها را ارزیابی کنید.

نتیجه

انتخاب یک VPN رایگان برای iPhone و iPad در سال 2023 ممکن است چالش‌برانگیزتر از همیشه باشد، اما انتخاب صحیح می‌تواند به شما کمک کند تا در فضای آنلاین امن و ناشناس بمانید. هدف خود را در ذهن داشته باشید، به منابع رسمی تکیه کنید و همیشه خط مشی رازداری را بررسی کنید با VPN، تجربه آنلاین شما حتی امن تر و رضایت بخش تر می شود.